Thursday, September 15, 2011

Panas! ISA tiada,YB biaDAP Mahu Bendera Malaysia Ditukar

Berikut adalah cetakan skrin yang diambil dari facebook YB Manoharan Malayalam yang berbau celupar akan negara!

LIHAT!


Gambar diatas adalah 'status' beliau dan beliau juga memberi komen-komen seperti dibawah :

Lihatlah bertapa biaDAPnya YB ini mengutuk Jalur yang menjadi kebanggaan kita semua! Adakah ini pemimpin Pakatan yang kita mahu untuk menjaga negara? apakah 'guanratee'nya orang orang seperti ini tidak akan jual negara untuk kepentingan diri sendiri??

Apabila ditegur, beliau memberitahu ramai yang menyokong beliau.. BETUL ke? mari kita lihat komen-komen (klik disini untuk ke pautan tersebut)



Ramai antara penyokong PR sendiri menbantah dan meminta YB untuk membuang paparan ,tetapi YB ini masih degil dan tetap dengan pendiriannya mengutuk bendera Malaysia kita yang tercinta!!

Harap rakyat dapat menilai tahap kematangan serta nilai patriotik Pakatan Rakyat!! 

HARI INI TUKAR BENDERA , ESOK TUKAR NEGARA!!

Fikir-fikirkanlah.....



Reactions:

5 comments:

  1. Aku rase keling paria macam Manoharan ni patut mati perlahan2 makan cuka getah.Hantar balik India pun tak guna.. kat sana dia jumpa geng dia lagi jadi kurang ajar..Inikah yg DAP nak buat bila perintah Malaysia.Korang dah ganggu hak melayu, agama Islam , masjid , bangkitkan isu komunis, sekarang nak tukar bendera Malaysia..Hello paria pegi angkat tokong kamu balik India la..Bukan saja kamu tak dapat undi melayu tapi kamu sesilap kena sembelih hidup2 dgn melayu..Tapi semarah2 aku pada keling mcm Mano ni aku rase terharu ada juga kekawan india yg berjiwa Malaysia.Dgn ada koranglah, masyarakat India terselamat dari disumpah seranah kesemuanya.Aku mintak korang pegi terajang sedara kamu ni dan sorok lah dalam gua mana ke sebelum orang melayu carik dan sembelih mamat ni..

    ReplyDelete
  2. Saudara Supar ,semarah mana pun tolong jaga bahasa kita.. semesti kita tidak mahu dilabelkan SAMA dengan manusia-manusia biaDAP bukan? saya faham perasaan saudara..saya juga marah akan tindakan YB Mano itu..bagi saya ,tiada toleransi kepada sesiapa yg kurang ajar terhadap Negara saya..saya risau komen saudara diatas akan menyinggung perasaan sahabat India kita yang lain.. harap saudara faham ..=) maaf kalau tersilap kata..salam Satu Malaysia

    ReplyDelete
  3. Maaf jika saya bersikap KURANG AJAR . atau mungkin saya tak se-kurang ajar seperti mano yg menghina negara sendiri . Kalau lah saya ada kuasa di Malaysia , Tindakkan yang saya akan lakukan adalah MEMBUANG KERAKYATAN MANO SEBAGAII RAKYAT MALAYSIA ! he are not suppose to be in Malaysia . just get lost from my lovely country !!!

    ReplyDelete
  4. Ya sy setuju dgn dhanyaraam. Ramai org india malaysia yg baik, hny seorg shj yg jahat spt manoHARAM menghasut perpecahan.. Ingatlah mcm mn pemimpin2 melayu cina india yg lama semasa kemerdekaan dicapai menyakinkan mrk boleh hidup hormat menghormati.. Ini.seorg ManoHARAM nk rosakkn keamanan.. Ada jg org melayu yg biaDAP.. KDN perlu tegas kpd org yg biadap mcm manoharam.. Ini menghasut.. Lihat ramai org india x setuju dgn bhs dia.. Dr Melayu Islam...

    ReplyDelete
  5. Setuju dgn Dhanyaraam. Ramai org india msia baik. Seorg je jht setan mcm manoHaram. Ramai org Melayu baik dn ada jg yg x baik.. KDN perlu tegas dgn manoHrm. Tangkap sbb menghasut membenci negara dn bendera.. Pemimpin2 lama org melayu cina india berganding bahu slps.pemerinthn english hidup hormat menghormati bangunkn negara.. Ini manohrm seekor nk rosakkn negara. Mari semua org india cina melayu jahanamkan manoHaram.... Dari Melayu Islam

    ReplyDelete