Monday, July 2, 2012

Bongkar ! Taktik Terbaru Anwar Untuk Meraih Undi India! MIC AWAS!!


Kami telah melakukan kesilapan yang menyebabkan Rakyat menolak kami. Kami ingin memohon maaf akan kesilapan yang lepas", kata DS Najib Razak di Kedah , sumber TheStarOnline

Perlu diakui kaum India tidak diberi keutaman dalam arus pembangunan prima sebelum diberi tamparan hebat pada tahun 2008 semasa PRU12. Dianggarkan hampir 8+% kaum India telah menolak BN atas banyak sebab. Selepas PRU12 , DS Najib mengambil alih pucuk pimpinan BN ( 3 April 2009) dan mulakan agenda transformasinya. Kaum India tidak terkecuali dari agenda ini kerana PM percaya transformasi ini melibatkan semua kaum dan ini hanya akan berjaya jika sumber ,peluang dan kekayaan dibahagi sama rata dengan semua rakyat.

Tetapi adakah benar BN telah insaf? Apa yang PM telah buat untuk orang India sejak 2009 ? Apa BN telah buat untuk kaum India sejak 2008?



SUMBANGAN BN KEPADA MASYARAKAT INDIA SEJAK 2008 :
Klik untuk imej yang lebih jelas

Apabila BN bergerak untuk membantu kaum India, PR pula menggunakan pendekatan yang jauh lebih berbeza dan dikira efektif untuk meraih undi kaum India. Taktik ini dikatakan ilham Ketua Pembangkang itu sendiri yang mahu meraih lebih banyak undi kaum ini selepas sedar undi kaum India kini kembali ke BN.
Difahamkan bahawa mendiang Micheal Jackson pernah mengajar Anwar beberapa taktik meraihn undi dan mendiang M.G.R  pula menjadi sumber inspirasi beliau. Jika ini berterusan ,BN mungkin akan kehilangan undi kaum India :


Dari minit 1:46 ..step sama kan? confirmed!! 




Dahsyat bukan ?? sama macam MGR ? hahahaha....

BN / MIC AWAS!!! 

Nota : Fast Fact diatas adalah ehsan dari Pejabat Timbalan Menteri YB Dato Devamany.

3 comments: