Tuesday, July 10, 2012

ADUN DAP @rsnrayer kantoi 'kencing' lagi!!

Ayam bertelur , riuh satu kampung! Inilah hakikat politik DAP sekarang. Suka atau tidak , DAP memang suka buat publisiti untuk semua perkara yang dilakukan.


Kesemua bantuan kerajaan persekutuan boleh dilihat disini : http://www.jkm.gov.my/


Kalau Lim Guan Eng macam tu, anak buahnya pula YB Rayer tak kurang hebat. Jika sebelum ini kantoi dengan blogger Dr.Novandri (klik sini). Kali ini beliau kantoi lagi dengan penulis pula. 

Dibawah adalah gambar yang diambilo dari FB beliau : 

klik untuk imej yang jelas

Beliau muatnaikkan gmbar ini dengan suntingan 'Bantuan kepada Ibu Tunggal' ...ini disahkan oleh 'pegawai' beliau ,Sivalingam Muthaliar dalam komen digambar itu juga. 
Sivalingam adalah orang YB Rayer? Siva kerap memberi komen di FB YB Rayer dan ini mengukuhkan hujah penulis ---> klik disini . 'Our cameraman' ? Bermaksud dia dengan YB bukan?

Penulis sendiri memuji niat baik YB yang menolong orang dalam kesusahan. Maklumlah penulis sendiri miskin ,kais pagi makan pagi ,so fahamlah bertapa nilainya bantuan sebegini.Tapi semua tanggapan penulis terhadap YB Rayer berubah apabila si Penerima, Ibu Tunggal itu memberi komen dalam foto ini :


klik untuk imej yang jelas


Lola Qaisara(Si penerima) berkata " lagi pon perutukan kerajaan negeri bg utk bayi emas so apa slahnya kan xkira lah dia tu taukeh ker sapa"

Maksudnya , sumbangan yang diterima adalah RM100 yang diberikan kerajaan DAP untuk bayi yang baru lahir di Pulau Pinang bukan?!!!!! Apa itu Program Bayi Emas --->klik disini

Apakah YB Rayer cuba mencari publisiti murahan dengan memberi kredit kepada diri sendiri ?

Apakah YB cuba mencari publisiti dengan menyatakan beliau membantu Ibu tunggal padahal itu adalah program Bayi Emas yang semua bayi aru lahir berhak? 

Guna bantuan program tapi cakap dia tolong.. pigidaaaah!


::kemaskini::


Ini jawapan terbaru penerima 




Jadi siapa penipu?

0 comments:

Post a Comment