Sunday, July 29, 2012

Pengerusi JKKK DAP bergaji RM 30,000 ? Gila beb!!

Penulis menerima e-mel dari saudara Tan Khai Beng yang berasal dari Pulau Pinang berkenaan isu ini. Isu ini sudah pun panas di laman Facebook.



Seperti yang kita semua tahu, Timbalan Ketua Menteri Kedua P.Pinang pernah beberapa kali dituduh 'mendahulukan' kroninya... Untuk 'refresh'kan ingatan ,sila klik disini ----> (klik)

17 Jun 2012 - Dua pemimpin tempatan DAP menggesa Kerajaan Pakatan Rakyat untuk menyiasat 'isu penyalahgunaan dana kuil' ..klik disini untuk membaca laporannya di FMT.

TERBARU!!!

Kini Ramasamy dihantui sekali lagi ,apabila salah seorang netizen mempersoal bagaimana seorang Pengerusi JKKK di Pulau Pinang (yang boleh penulis katakan rapat dengan Prof Ramasamy) memperolehi wang sejumlah RM30,000.00.

Pengerusi JKKK itu memuatnaikkan gambar anaknya bermain dengan wang tersebut ke Facebook dengan suntingan 'My Little Boy Start Holding Money'...





 Bagaimana seorang pengerusi JKKK dapat memperolehi wang sejumlah itu? Sudah tentu hubungan beliau dengan Prof Rama bukan satu kebetulan kerana penulis nampak beberapa gambar pengerusi JKKK bersama Prof Rama. Malah Prof Rama dalam Facebook beliau beberapa kali berinterkasi dengan pengerusi JKKK ini.


Berapa gaji seorang pengerusi JKKK di Pulau Pinang? Dari mana datangnya wang sejumlah itu? menabung dari kecil?? haha..  Ramasamy perlu menjawab isu ini !! JKKK ini adalah dibawah pentadbiran beliau!Penulis berharap pihak berkuasa akan siasat isu ini dengan serius... ini bukan kali pertama Prof Rama dikaitkan dengan skandal wang.


Takkan perahu beranjak tanpa ombak??


FIKIR-FIKIRKANLAH...


1 comment: