Wednesday, July 3, 2013

'Selera' Beg Tangan First Lady Of Penang (FLOP)

Artikel ini ditujukan kepada Red Bean Bun Army yang buat penulis muak dan loya dengan fitnah serta tomahan terhadap Wanita Pertama Malaysia.

Serik penulis lihat komen-komen yang sering mengkritik Wanita Pertama negera , Datin Seri Rosmah Mansor. Siang-malam ada saja komen-komen dari puak-puak pembangkang membuang fitnah tak henti-henti.

Pernah baca artikel mengenai 'kembar' Datin Rosmah? (klik disini)

Dari pakaian hinggalah ke aksesori yang dipakai..semuanya diejek..difitnah.. Persoalannya, apakah tiada pemimpin Pembangkang lain yang minat aksesori , berfesyen??



Penulis ingin berkongsi sedikit sebanyak mengenai First Lady Of Penang atau lebih dikenali dengan panggilan F.L.O.P. Sumber penulis ada mengatakan  mengenai 'selera' berfesyen FLOP , Betty Chew. Isteri kepada Ketua Menteri P.Pinang ini dikatakan minat beg tangan dan menurut sumber FLOP ini mempunyai koleksi beg tangan yang mahal dan menarik. Sejauh mana kebenaran dalam hal ini, penulis tidak pasti tetapi berikut adalah sepuluh gambar FLOP yang diambil dari facebook beliau.












Ini adalah sebahagian daripada gambar yang dapat penulis kongsikan. Untuk lebih banyak gambar , sila ke laman Facebook FLOP.



Perempuan dan fesyen memang susah untuk dipisahkan. Kalau nak penulis kongsi selera aksesori FLOP pun boleh? Nak? Hahahaha.. Penulis berharap puak pembangkang ini akan fokus perkara yang lebih baik untuk negara daripada terus memfitnah Datin Rosmah.

ENTAH APA DOSA DATIN ROSMAH....

Artikel ini bukan bertujuan untuk menghina/mengejek/memperkecilkan FLOP, tetapi sebagai satu perkongsian dengan puak Pembangkang yang hanya mengutuk Kak Ros.

Penulis harap tiada Red Bean Army akan tersinggung dengan artikel ini. Sekian.

"Majulah Sukan Untuk Negara"

Penulis

                                 Fikir-fikirkanlah

9 comments:

  1. Hahahaha..sempoi punya Betty..

    ReplyDelete
  2. hmmmm jenis apa handbag yang FLOP tu pakai yeeee, kejap jenis nie dan kejap jenis nie , Datin Sri Rosmah memang peminat setia hermes kan kelasss gitu

    ReplyDelete
  3. Lol..Dora the explorer

    ReplyDelete
  4. the problem is: are you using HERMESes (meaning "many"), or BONIA. One HERMES is equivalent to maybe 200 BONIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, apparently lady cannot been seperate from fashion and handbag, but..i totally agree with you! millions ikan bilis how to compare with a few ikan paus? be realistic Man! Fikir-fikirlah dengan otak!

      Delete
  5. kak mah first lady malaysia?? permaisuri agong tue sape??second lady?? 200 handbag wife LGE = 1 handbag kak mah.. klu kak mah ade 200 handbag, xslh la klu wife LGE ade 40000 handbag.. xgtu??anyway..cantek rambut kak mah..pandai laki kak mah jaga..yela, ni kan negara ISLAM..salute laki kak mah!!pandai jg bini..eeuuww

    ReplyDelete
  6. i can't understand y dis HERMES handbag is an issue. if some of us can afford, celebrities can afford, y can't her? She's the 1st lady of msia demmit..u dun expect her to meet other 1st lady with bonia handbag...dont ya? duit org biarlah, apa mau sibuk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. what a stupid answer from an idiot person!

      Delete
    2. I agree with you.. its their wish.. not your money kan?? haha

      Delete