Tuesday, June 5, 2012

Pergaduhan Di Putrajaya,Video Yang Anda Patut Tengok! | MIC 2-0 PKR

Sememangnya penulis tidak mahu mengulas mengenai isu ini . Penulis sendiri tidak menyokong sebarang tindakan ganas , tanpa mengira pihak. Akan tetapi beberapa 'spin' yang dimainkan PuakKencing Rakyat di laman FaceBook..

Gambar yang dimuatnaik Vijayan

Vijayan yang memberi gambaran yang salah kepada rakyat

Sekali lagi penulis ingin menegaskan bahawa penulis TIDAK menyokong semua jenis keganasan . Akan tetapi para pembaca perlu sedar satu perkara :

TAKKAN PERAHU BERANJAK TANPA OMBAK ?




Siapa Murali ini? Difahamkan Murali merupakan orang yang pertama memulakan provokasi dan menyerang orang MIC yang secara kebetulan berhimpun disitu untuk menunjukkan sokongan kepada Perdana Menteri yang mengambil inisiatif untuk menyelesaikan masalah IC/BC.

Apakah benar Murali yang mulakan provokasi? Lihat video dibawah ini. Perangai Murali yang mencaci dan maki hamun YB PKR sendiri direkod semasa perjumpaan PIGB di Shah Alam. Murali juga beberapa kali cuba menyerang YB PKR sendiri :




Jika video diatas itu ditonton sehingga habis, maka boleh disimpulkan bahawa Murali ini memanglah orang yang ganas,panas baran dan biadap. YB sendiri pun tak hormat boleh maki hamun  dan cuba dipukul macam ini ..inikan pula PKR kata dia bertindak baik dengan MIC? Kah kah kah kah!!

JAdi apabila Murali bertindak sedemikian dengan ahli MIC, maka Murali dibalas dengan keganasan.
PADAN MUKA !

INGAT VIDEO TIDAK MENIPU,ORANG YANG SAMA,PERUT PUN SAMA!!!


SIAPA MURALI SEBENARNYA? KAN KANTOI!! KAH KAH KAH!!


2 comments:

  1. Nak tanya sikit boleh?

    PKR pegi jumpa PM hal IC.

    Macam mana pulak pihak MIC datang sana?

    Siapa dulu? Siapa KEMUDIAN?

    :) tanya je. jgn marah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mic berhimpun untuk mnegucap terima kasih kepada PM.. Macam mana PKR boleh ada disitu? Hal IC kena pgi JPN bukan JPM.. Haha :-)

      Delete