Sunday, March 17, 2013

[18SX] Video Terbaru Anwar Ibrahim - Perkara Yang Anda Perlu Tahu

Penulis bukannya ingin berkongsi bahan lucah tetapi pendapat dan pendangan penulis mengenai isu ini. Baca hingga habis sebelum buat apa-apa kesimpulan. Harap maklum

Seperti yang dijangka , 'sneak peak' video terbaru lelaki mirip Anwar Ibrahim disebarkan beberapa hari yang lepas oleh satu blog yang baru Raja Goyang 360 .


 


Ini adalah video terbaru mengaitkan Ketua Pembangkang dan seorang lelaki yang tidak dikenali. Seperti biasa UMNO dijadikan 'punching bag' untuk dipersalahkan. Kita tahu sebelum ini terdapat dua lagi video Anwar Ibrahim disebarkan oleh blogger Papagomo  seperti berikut :

Anwar dan China Doll 



Untuk ulasan klik disini 

Anwar dan Siam Doll


 Untuk ulasan selanjutnya klik disini

Bukan Anwar?

Para blogger UMNO secara terbukanya dan jelasnya menyatakan bahawa lelaki dalam kesemua video diatas adalah ANWAR IBRAHIM! Ianya bukan satu  andaian tetapi kenyataan jelas dari para blogger tersebut. Jadi kenapa Anwar masih berdiam diri?? Kenapa Anwar masih tidak menyaman walaupun seorang dari mereka?? Sehingga kini??

Bukan Anwar?

Anwar telah menyaman TV3 dan Utusan kerana telah mengaitkan dirinya dengan isu di Lahad Datu. 


Saman media kerana 'misquote' boleh tapi blogger secara TERANG menyatakan bahawa lelaki dalam video-video itu adalah Anwar Ibrahim - masih tak saman? hahaha

Bukan Anwar?

Anwar telah saman Khairy Jamaluddin selepas rasa dirinya difitnah berkenaan isu Yahudi


Khairy disaman kerana 'misquote' statement Anwar.. tapi blogger yang sebarkan video sex masih tak disaman? hahaha..


KENAPA ANWAR MASIH TAK MAHU SAMAN?

Senang saja..Sekarang Anwar masih boleh berdolah-dalih dan lari topik apabila ditanya mengenai video-video ini. Anwar boleh tepis semua persoalan yang timbul dengan menyalahkan UMNO. Anwar tidak perlu buktikan apa-apa..Anwar tidak perlu jawab sesiapa.

TETAPI

Jika
 Anwar saman para blogger UMNO ini, besar kemungkinan si peliwat ini perlu jawab di mahkamah semua persoalan yang timbul.

Dua saksi pakar dari Dartmouth College, Hanover, New Hampshire, Amerika Syarikat mengesahkan yang video seks yang ditayangkan oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas Perkasa bendahari agung Datuk Shuib Lazim adalah asal dan telah tidak telah disunting atau super impose.

Sehingga hari ini ,saat ini Anwar masih gagal untuk tunjukkan di mana Jam Omega milik dirinya. Datuk Shazryl Eskay telah membuat kenyataan bahawa beliau mempunyai jam itu.

HAHAHAHA....

KENAPA ANWAR MASIH TERAGAK-AGAK NAK SAMAN ORANG YANG SEBARKAN VIDEO SEX TU?? KENAPA??

                                           TANYA SAMA ANWAR, APA SEBAB GOYANG ? 
NANTI JAWAB  ANWAR , OMEGA DAH HILANG!!!!!

                                                        
                                                         FIKIR-FIKIRKANLAH!

20 comments:

  1. Aku amat setuju sekiranya puak pkr, pas dan dap mengadakan sembahyang hajat dan bacaan yasin ... lebih-lebih lagi yasin 40. Amalkanlah selama 40 malam tanpa ditinggalkan walaupun semalam. Cukupkanlah 40 orang. Dengan ikhtiar ini InsyaAllah kita akan mendapat petunjuk. Memang teruk umno menfitnah anwar ... sebagai orang yang teraniaya mohonlah kepada Allah ... semoga Allah melaknat dan menimpakan bala dan azab yang pedih di dunia dan akhirat kepada pelakun yang melakukan fitnah tersebut ... sekiranya ianya bukan fitnah dan ianya adalah kebenaran maka mohonlah juga agar Allah menimpakan bala dan azab yang pedih kepada pelaku yang melakukan perbuatan tersebut. Doanya "Ya Allah sekiranya Anwar memang difitnah maka engkau turunkanlah azab yang pedih di dunia dan di akhirat yang tiada ubatnya kepada pelakun vidio lucah yang menyamar sebagai anwar, sekiranya memang Anwar yang melakukannya engkau timpakanlah azab yang pedih kepadanya kerana perlakuannya itu. PKR, PAS dan DAP mempunyai bahagian, cawangan dan ranting masing-masing ... syorkan agar setiap ranting membuat apa yang dicadangkan di atas ... tentu mereka bersemangat mahu melakukannya ... InsyaAllah doa anda akan dimakbulkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello kawan solat hajat dan bacaan yasin ni saya tak boleh nak kira dah satu dunia buat kot tambah2 masa dia baru di pecat tapi tengok la apa yang ALLAH dok tunjuk..kalau nak kata semua fitnah baik tak payah hidup laa

      Delete
    2. bagusss semua fitnah kerajaan tak da benda nak buat yaa kesian kesian haha

      Delete
    3. haiii laa kerajaan kasihan semua yang di buat salahhh ja memanjang tak ada satu pun yang bagus dan betul

      Delete
    4. haiii laa kerajaan kasihan semua yang di buat salahhh ja memanjang tak ada satu pun yang bagus dan betul

      Delete
    5. haiii laa kerajaan kasihan semua yang di buat salahhh ja memanjang tak ada satu pun yang bagus dan betul

      Delete
    6. bagusss semua fitnah kerajaan tak da benda nak buat yaa kesian kesian haha

      Delete
  2. So the BN owned media misquoting ok, UMNO member misquoting ok, since he still silent of the latest video is bad. How twisted are you? For a person's sexuality is more concerned than he being abused with allegations and being framed time n time again? It doesnt matter if its Anwar or not, there plenty others who could lead. Main thing is BN is and its cronies will face the consequences of its misdeeds.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, i doubt my earlier comment will be published! since it needs approval.

    ReplyDelete
  4. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jd kerana taik babi apapakah yg menyebabkan Anuar taknak bersumpah?

      Delete
  5. Replies
    1. Jgnlah diperbabikan olih dap..
      Hampa ni memang tolol..

      Delete
  6. - Yg manakah akan beri effect lebih teruk dan akan mengkuburkan kredibiliti anwar secara terus?
    1) merakam video tersembunyi shj
    2) merakam video tersembunyi dan disusuli bersama penangkapan terus oleh pihak berkuasa beserta rakaman masa penangkapan dan masuk TV3 suku.
    - Sudah tentu klu ikut logik akal org yg bodoh pun akan cakap opsyen no.2 yg akan beri lebih kesan.
    - Dlm dunia politik, politician akan guna apa2 shj peluang dan ruang utk take advantage walaupun samar, inikan pulak klu ruang utk habiskan karier anwar tu dah terbentang luas depan mata? Ofcoz option 2 adalah yg terbaik dn tidak akan dilepaskan betul tak?
    - Tapi masalahnye di sini camne nak tangkap anwar secara opsyen 2 klu dia takde disitu betul tak?
    - Aku serah pd public utk fikir dan malas nak komen lebih sebab golongan umno ni mesti akan beri 1000 jwp2 merapu mereka.
    - Tapi bagi aku, jwp2 merapu golongan umno ini sudah tidak penting sbb yg akan bersetuju dgn hujah lemah dan alasan2 merapu tu sudah pasti hanyalah di kalangan penyokong2 "setia" mereka shj... paling penting ialah PENILAIAN SECARA LOGIK OLEH RAKYAT...

    ReplyDelete
  7. ha..ha..buat lah sembahyang hajat satu dunia...silap-sialp korang sendiri yang lingkup..hah..hah..buat buat lah...dengan si tua kutuk NIK AZIZI tu..hhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan persendakan Agama wahai Haiwan yg pandai mengutuk Nik Aziz. Aku rasa dia lebih jauh ilmu dari kamu yang berperangai syaitan Laknatullah.

      Delete
    2. Ada ilmu takda Hidayah akhirnya jd tua kutuk tak mampus2... ada jgk babi yg naik taksub.

      Delete
    3. Istighafa lah banyak2 kalau tak punya ilmu lebeh baik jadi org bisu.

      Delete
  8. Adakah kita mahu bagsa kita diperBABIkan
    olih bagsa lain?

    ReplyDelete
  9. Malam Terangggg. Saya tak mahu. Yang mahu ialah penyokong dan pengikut taksub Anwar Ibrahim. Yang dah jelas nampak apa yg Anwar Ibrahim buat. Tapi penyokongnya buat2 tak nampak..

    ReplyDelete