Sunday, February 19, 2012

Blogger UMNO hina agama Hindu? MIC buat apa?

Sepuluh hari sudah berlalu,namun artikel Si Tanggang dan Batu Caves masih menerima kritikan hebat dari ramai kaum India terutamanya yang beragama Hindu.Tidak lupa juga para pembaca dari komuniti Melayu ynag sependapat dengan yang lain. Penulis sendiri berasa artikel ini boleh menimbulkan ketidakselesaan dikalangan pembaca India pada amnya.

Kepada yang belum baca lagi,kliklah pautan diatas ,baca dan nilai sendiri apa yang dikatakan oleh Encik Hishamuddin Rais ,pemilik artikel tersebut. Penulis tidak salahkan kreativiti beliau tetapi sekeras-kerasnya mengkritik tindakan beliau yang seolah-olah cuba menghina agama yang tertua didunia ini.

                                                           Hishamuddin Rasis


Sehingga kini (10.10pm 19 Feb 2010) sebanyak 454 komen ditinggalkan dilaman web tersebut. Ramai yang mengkritik penulis sebagai rasis.Ada juga yang salahkan Yahoo News! kerana 'bersubahat' dengan pemilik artikel tersebut. Well.. kita tahu Yahoo News! ni bukannya boleh harap sangat pun. Kenapa? Baca ini ----> (klik disini)

Amacam?Setuju tak? ..

Ada juga segelintir pembaca online yang kurang cerdik la penulis katakan, yang cuba mempersalahkan MIC/UMNO/BN dalam hal ini. Kenapa? ada yang katakan Hishamuddin ni orang UMNO..ada juga salahkan '1Malaysia' dalam hal ini. Seperti biasa ,MIC tidak terlepas dari kritikkan sesetengah dari mereka.. haha..ada yang lebih bodoh untuk percaya komen itu(ikut membuta-tuli sudah sebadi dengan rakyat Malaysia bukan? (= )


  Adakah ini benar,ianya orang UMNO? TIDAK!! Jadi siapa ini Hishamuddin Rais ini?



Menurut WikiPedia , dia merupakan aktivitis politik pro reformasi yang pernah ditahan dibawa akta ISA..! Pendek kata orang Anwar--->(klik disini) !! Ini pula link ke blognya ----> http://tukartiub.blogspot.com 






Sumber mengatakan,sehingga kini HR masih lagi setia bersama Anwar Ibrahim. Maklumlah orang kanan yang berpengaruh di alam maya ini amat diperlukan oleh Anwar untuk penyebaran fahaman kirinya.


Jadi jika anda rasa marah , dan mahu 'complain' siapa yang patut kita cari ?
Anwar atau Najib?

Orang PKR yang tulis ,nak salah MIC/UMNO/BN ?

Rasis? Siapa? =)

Fikir-fikirkanlah



Reactions:

2 comments:

  1. HISHAMUDDIN RAIS...manusia paling PENAKUT...ini nak jd pemimpin...PROVOK dan PROVOK then lari overseas..takut kena tangkap...datang balik and Cakap pandai Plak....sudah lah Hisamudin rais...
    Nasib baik la Anwar jadi TPM masa tu..dpt balik malaysia...itupun atas dasar KWN seperjuangan...
    *** KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK...JGN BERUMAH DITEPI PANTAI****

    ReplyDelete
  2. bodoh pencacai pkr ni...diorang duk ikut je...bodoh!!!memang bodoh nak mampus!!!! diorg sendiri boleh tak kenal hisam rais ni...fuck la!!!tetiba aku rasa nak mencarut jer...sebab kobodohan pengikut pr ni....main ikut jer komen orang lain membuta-tuli, dah memang dasar lembu kene cucuk idung...fuck sekali lagi...hahahaha...kepada puak2 pencacai pkr yang hanya ikut buta-tuli je, korang memang tak kenal sape anwar ibrahim selagi korang tak amik tau sape org2 yang ade di sekeliling dia!!! dan aku nak perbetulkan juga, pandangan Hisam ni juga bukan mewakili pandangan sebenar org melayu dan Islam...Fuck u Hisam rais!!!

    ReplyDelete