Friday, August 26, 2011

Bukti !! YB PKR Anti-Prof Ramasamy!!

 Dengar cerita selepas persidangan Dewan Rakyat pada tahun 2008, YB Pantai Jerjak dan Timbalan Ketua Menteri KeDua tidak lagi bersua muka? Penulis tidak pasti akan kesahihan laporan ini tetapi melihat akan keadaan dan perbuatan YB Sim Tze Tzin,Adun Pantai Jerjak , apa yang dilaporkan itu adalah betul.




Jika dilihat dengan teliti, ketiga-tiga papan ucapan untuk perayaan Krismas(2010),Hari Raya(2011) mahupun Deepavali(2010) tidak mempunyai gambar Prof.Rama yang merupakan Timbalan Ketua Menteri Kedua. YB PKR ini juga tidak memaparkan nama YB Prof Rama sebagai tanda penghormatan kepada pemimpin India tertinggi di Pulau Pinang. Yang lebih menghairankan penulis adalah sikap Yb Sim yang tidak endah akan tegur oleh Ahli Pakatan sendiri. Lihat cetakan skrin dibawah.

                                  Nota : Sesetengah komen terpaksa dihitamkan kerana nama
                                             orang lain yang tidak kena mengena terlibat


Seperti yang kita lihat diatas, Satees Muniandy merupakan Setiausah Politik Prof.Rama. Beliau sendiri menyatakan ketidakpuasan terhadap YB Sim yang tidak menghormati Timbalan Ketua Menteri tersebut (pada 27 Oktober 2010)




Apakah susahnya untuk memasukkan gambar Prof Rama? Kalau Ketua Menteri dan Timbalan Ketua Menteri Satu boleh kenapa tidak Timbalan Ketua Menteri Kedua??


YB Sim sah anti-Prof Rama!!!
YB Sim perlu membuat penjelasan terhadap penghinaan ini!!!


0 comments:

Post a Comment