Sunday, October 13, 2013

Gangster PKR kacau Forum 'Cleaning Bersih'. Di mana Ambiga? @yuktesvijay

Hari demi hari , lebih banyak pendedahan berfakta dibuat oleh saudara Yuktes Vijay , bekas  pembantu Sankara Nair (peguambela Anwar). Ikut pendedahan beliau di Facebook (klik disini).


Jumaat lalu, Yuktes bersama beberapa orang rakan seperjuangan telah menganjurkan satu Forum bertajuk ' Cleaning Bersih'. Forum ini bermotif untuk membongkar segala kekeliruan yang diungkit dan disebarkan melalui Tribunal Rakyat yang dianjurkan oleh Bersih baru -baru ini.




Penulis tidak mahu berbicara panjang mengenai Tribunal Rakyat atau isu yang dibangkitkan oleh mereka kerana sehingga kini TIADA seorang pun dari puak BERSIH mampu memberi penjelasan ke mana perginya '40,000 pengundi Bangla' yang war-war oleh mereka. Sehingga kini tiada juga penjelasan mengenai 'BlackOut' yang berlaku.

Apa pun, forum 'Cleaning Bersih' adalah satu platfom untuk rakyat menilai dengan sendiri justifikasi dan fakta penipuan Bersih. Rakyat sepatutnya diberi peluang dan ruang untuk berfikir dari kedua-dua belah pihak. Bersih dan 'Cleaning Bersih'. Tetapi apa yang malang, PKR seperti biasa telah menghantar gangster(yang juga merupakan ahli PKR) untuk mengacau-bilau forum 'Cleaning Bersih' kerana takut pembongkaran yang  melalui Forum ini akan buat sokongan kepada mereka merosot. Tonton videonya disini . Perhatikan lelaki dalam pakaian Jingga(botak) .

Kalau nak tahu bagaimana mereka kacau sebelum ini : 


Satu lagi :

Jadi inikah Freedom Of Speech yang Pakatan Pembangkang katakan? Mereka selalu melabel UMNO/MIC sebagai gangster politik jika menganggu program mereka tetapi kenapa Anwar Ibrahim dan Ambiga tidak berani mengambil tindakan terhadap Gangster-gangster murahan PKR?


Mana Ambiga yang memperjuangkan kebebasan bersuara? Siapa mereka untuk menghalang orang lain dari mempraktikkan kebebasan bersuara? Dimana demokrasi yang kononnya diperjuangkan? Apakah Ambiga sama sekali terlibat dalam kekecohan ini?

p/s : Lelaki yang sama dalam video-video dan gambar-gambar diatas. Kebetulan? hehe.


Kepada Ambiga ,Aunty Bersih ,Anwar dan macai-macai serta gangster PKR , Salam Demokrasi dari 'Aunty Cleaning Bersih' 


Majulah Sukan Untuk Negara ,

PENULIS

1 comment: