Friday, January 25, 2013

EKSKLUSIF - Senarai Penuh Kezaliman PAS Terhadap Rakyat Bukan Muslim


Hipotesis Awal : PAS Kuno

PAS , atau lebih popular dikenali sebagai Parti Ajaran Syaitan Sesat merupakan satu-satunya parti politik yang kolot berfikiran kuno . Parti ini kononnya memperjuangkan agama Islam (pada hakikatnya memperalatkan agama ) menggunakan Islam sebagai tunjang kepada perjuangan politiknya.

Merupakan komponen yang paling lemah dalam Pakatan Pembangkang, PAS bagai ayam jantan berkokok berderai-derai ekor bergelumang tahi. Tidak sedar akan hakikat bahawa rakyat selain daripada yang berketurunan Melayu, majoritinya menolak kepimpinan PAS. Pilihan raya negeri Sarawak boleh dijadikan contoh terbaik apabila PAS menang 0 kerusi walaupun ianya merupakan komponen utama Pakatan Pembangkang. KENAPA?

Berikut adalah senarai 'kezaliman' PAS terhadap rakyat bukan Muslim. 7 points untuk difikirkan secara mendalam :



Apa sudah jadi PAS?? Suka atau tidak..percaya atau tidak.. Kaum India mengundi kerajaan PAS pada PRU lepas kerana termakan cakap kosong Anwar yang menjanjikan cuti umum untuk perayaan Thaipusam (video disini )

Sehingga sekarang satu habuk pun tarak! Ini satu sebab kenapa PAS ditolak kaum bukan Muslim(India).

Nota : Perdana Menteri menjanjikan Cuti Umum untuk Thaipusam sekiranya BN menang kembali Kedah (sumber)





19 Mac 2012 apabila sekumpulan penduduk Taman Petani Jaya yang diketuai oleh Kumara Guru a/l K Veloo yang merupakan Pengerusi Persatuan Penyokong Kuil Sri Siti Vinayagar merangkap Setiausaha Kuil Sri Siti Vinayagar, Jalan Hospital, Sungai Petani telah mengadakan satu sidang akhbar tentang perobohan sebuah pondok kuil kecil di hadapan rumah yang beralamat No.37, Lorong 1, Taman Petani Jaya, 08000 Sungai Petani oleh Majlis Perbandaran Sungai Petani pada 14 Mac 2012.



Dalam sidang akhbar itu, penduduk menyatakan perasaan tidak puas terhadap Ahli Parlimen Merbok, Rashid Din yang tidak mengendahkan aduan penduduk berhubung perobohan pondok kuil kecil itu, sebaliknya menyatakan DIA TIDAK MEMERLUKAN UNDI KAUM INDIA UNTUK MENANG .. melalui SMS. Klik disini untuk artikel penulis berkenaan isu ini.

So, macam mana??




Kalau ini bukan kolot,apa?? PAS DUN Bangi telah mengharamkan sebarang pembinaan panggung wayang di DUN tersebut. (sumber) Hahahahahaha... Alasan yang diberikan ? Pembinaan pawagam akan mendorong kegiatan tidak bermoral dan tayangan filem yang tidak selaras dengan Islam.

Fakta : Kelantan Juara AIDS Tiga tahun berturut-turut (sumber)

 Pembinaan pawagam akan mendorong kegiatan tidak bermoral? BITCH PLEASE.



Berlaku di Negeri Sembilan beberapa bulan lepas. Kaum Hawa dan Adam tidak dibenarkan untuk beratur dalam barisan yang sama untuk mengambil makanan. After all, ianya satu majlis rumah terbuka! (sumber)

Lebih kurang macam ini lah..
Ini bukan pemikiran yang kuno?? Ekstrem bukan?? Penulis difahamkan bahawa di Kelantan , KFC/MCD dipaksa menyediakan ruangan khas mengasingkan pelanggan wanita dan lelaki.

Macam ini pun boleh??




Seorang wanita Cina yang menjalankan bisnes Salon Rambut dikenakan kompoun HANYA kerana mengunting rambut seorang lelaki. Ini kerana kerajaan Kuno PAS telah mengeluarkan peraturan yang tidak membenarkan orang berlainan jantina menggunting dan digunting rambut. (sumber)

kalau Amoi macam ni, siapa tak nak weeei??
Bukankah ini mengukuhkan lagi hipotesis awal penulis bahawa PAS adalah parti yang kuno?

Lebih memeritkan , peniaga wanita tersebut terpaksa mengulung tikar ke Johor selepas polisi yang tidak adil dilaksanakan oleh PAS.
klik untuk imej yang jelas
Sakit hati bukan?



Jika anda ingin bermanja/bermain/berjenaka dengan pasangan anda, maka penulis sarankan agar jangan berbuat demikian di Kedah dan Kelantan.

gambar hiasan
Hanya kerana mendukung teman wanitanya (sama seperti diatas) seorang pemuda dikenakan saman oleh seorang penguatkuasa di Kelantan. (sumber) Pasangan ini datang untuk bersenam di Taman Tunku Anis pada 5.30 petang . Perbuatan ini kononnya tidak senonoh untuk dilakukan di tempat awam.

Bukankah ini satu kezaliman terhadap orang bukan Muslim?


PAS memang kolot!



Sekali lagi kebebasan dan hak bukan Muslim terbantut dibawah kerajaan PAS apabila mereka melarang wanita untuk membuat persembahan pentas di mana-mana kompleks membeli-bela mahupun tempat awam.
(Sumber)
Gambar hiasan
PAS juga telah mengharamkan persembahan 'live band' serta lagu Pop yang biasanya normal dikalangan kaum Cina. Tidak cukup dengan itu, Cheongsam pakaian rasmi kaum Cina dikatakan tidak sopan dan tidak dibenarkan untuk persembahan. Nama peserta serta tajuk lagu juga di 'filter' oleh kerajaan Kuno tersebut.

Apakah kebebasan orang bukan Islam dihormati PAS??

Apakah kita masih mahu menerima PAS yang sering menindas hak orang bukan Muslim?? Cuba bayangkan apa yang mampu dilakukan oleh PAS sekiranya mereka mengambil alih Kerajaan pusat??


KESIMPULAN : HIPOTESIS AWAL DITERIMA

                               FIKIR-FIKIRKANLAH

1 comment: