Wednesday, December 12, 2012

Kebenaran Disebalik Demo PKR --> Bukti Bergambar!! cc. @hishammuddinH20

Terlebih dahulu penulis ucapankan tahniah atas keberanian rakan seperjuangan , Novin yang berada di tempat demo pagi tadi. Beliau sempat menangkap beberapa gambar yang jelas menunjukkan taktik keji PKR untuk mengumpul orang untuk demo IC pagi tadi.

  

PKR membuat fitnah terhadap kerajaan BN kononnya kerajaan telah mengabaikan rakyat Malaysia yang berketurunan India. Menurut pemimpin PKR, terdapat 300,000 orang India yang masih tiada IC/Sijil Kelahiran.



Jika sebelum ini penipuan PKR pernah dibongkar oleh penulis (klik disini ) , kali ini penulis ingin berkongsi gambar yang boleh buat puak PKR ni lari telanjang!!!

Perkara yang anda patut tahu :

1) PKR dakwa kononnya ada 300,000 orang India yg tidak diberi kerakyatan. Mana orangnya?

2) Sehingga kini PKR tidak pernah tunjuk orang-orang ini..mahupun menyahut cabaran MIC (klik disini)

3) Demo sebelum ini di Brickfields hanya dapat mngumpul lebih kurang 200 orang yng kesemuanya penyokong PKR yang penulis percaya ada IC..jadi mana logiknya 300,000??

4) Perhimpunan hari ini di JPN disertai kebanyakkannya oleh penyokong PKR...dan jumlah kehadiran tidak melebihi 300 orang... mana pergi baki 299,700 ??






Penulis difahamkan bahawa PKR yang kehilangan sokongan kaum India terpaksa mengumpul pekerja-pekerja dari India untuk demo tersebut. Well, berapa lama lu mau tipu India kat Malaysia?? haha

Inilah SMS yang dihantar kepada mereka :


Taktik untuk mengumpul orang...malu beb!!

Ini pula orangnya : 




Baca berita di Free Malaysia Today mengenai gambar diatas..  (klik disini)

Ini pula permit kerja diorang : 



Jadi...siapa terdesak sekarang?? Nak tipu lagi ?? 300,000 orang? 

hahaha... Anwar hilang idea lagi..

FIKIR-FIKIRKANLAH!!


0 comments:

Post a Comment