Monday, April 23, 2012

Mesti tonton : [video] Menteri Sumber Manusia DS @kvssubra membidas PKR!


22 April 2012 - "Dimana kamu semasa Program MyDaftar berlangsung?Adakah sesiapa menyuruh kamu bersembunyi dirumah..?" ,ejek Menteri Sumber dan Manusia Datuk Seri Dr.Subramaniam bagi menjawab kenyataan kurang waras Naib Presiden PKR N.Surendran. Surendran dalam kenyataan media beliau mennyatakan bahawa kini lebih kurang 300,000 orang yang masih tidak mempunyai kad pengenalan dan surat beranak. klik disini 

Maaf kerana penulis tidak sempat untuk menyediakan sarikata dalam Bahasa Melayu/Inggeris. Ulasan sudah diberikan dalam artikel.



Datuk Seri Subra menyatakan bahawa program MyDaftar yang dijalankan sebelum ini dengan kerjasama 85 Pejabat Pendaftaran dibuka pada setiap hari termasuk Sabtu dan Ahad. Ramai ahli MIC dikerah untuk membantu menjayakan misi program ini dengan lebih 150 ahli dari setiap negeri turun padang dari rumah ke rumah bagi menyelesaikan isu ini. Sehingga kini 14,882 (termasuk 9529 permohonan IC/BC + 5353 isu-isu lain) orang telah dibantu melalui program ini dan usaha ini masih lagi berterusan sehingga sekarang! Dengan begitu banyak publisiti ,usaha dan strategik dicurah dalam kempen ini,jumlah orang yang keluar untuk mencari jalan penyelesaian adalah kurang dari 20,000. Jadi apakah logiknya Naib Pengerusi PKR berkata 300,000 orang masih tanpa identiti? Dimana beliau mendapat info ini? Pakai tembak ja? Kenapa tidak membawa 300,000 orang itu sebelum ini?

Datuk Seri Subra juga mencabar N.Surendran untuk membawa 300,000 orang yang kononnya masih tiada lagi IC/BC. Beliau mengatakan kerajaan akan membuka kembali kempen ini dalam masa dua minggu dan akan menunggu N.Surendran membawa jumlah yang diwar-warkan beliau. Beliau mengatakan bahawa MIC telah banyak mebantu kes yang dibawa oleh pemimpin pembangkang ,jadi tiada isu untuk menolong N.Surendran jika apa yang dikatakan beliau adalah benar.

Jadi jom tunggu dan lihat samada N.Surendran akan membawa 300,000 ... Berani kah??

:kemaskini:


23/06/2012

Seluruh jentera MIC bergerak ke semua pelusuk negara,dan hanya memperolehi kes-kes diatas. Ini dia cakap 300,000 orang? Apadah deeei...

5 comments:

  1. You have made some decent points there. I checked on the net for
    additional information about the issue and found most
    individuals will go along with your views on this site.
    Also visit my weblog ; cigarettes online

    ReplyDelete
  2. Oh my goodness! Amazing article dude! Many
    thanks, However I am encountering problems with your RSS. I don't understand why I am unable to join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!
    My blog :: get rid of blackheads

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am experiencing problems
    with your RSS. I don't understand why I am unable to join it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanks!!
    Visit my blog post - www.gardalake-network.com

    ReplyDelete
  4. This page certainly has all of the information and facts
    I needed concerning this subject and didn't know who to ask.
    Also visit my page : http://bostaditurkiet.net/

    ReplyDelete
  5. Your way of describing everything in this article is genuinely nice, all be capable of effortlessly be aware of
    it, Thanks a lot.
    Take a look at my web-site Antalya immobilien

    ReplyDelete