Saturday, December 31, 2011

Anwar Ibrahim guna perkataan 'Keling' ..? Bakal PM?

Berikut adalah cetakan skrin yang diambil dari laman www.tawanmalaysia.com

Menurut sumber, laman ini dikendali oleh anak buah - anak buah Chegubard yang dibayar kerajaan Pakatan..


Semestinya, Anwar sedar dan tahu akan apa yang sedang berlaku di laman tersebut dan penulis menyalahkan Ketua Umum itu untuk apa yang terjadi.


PERSOALAN : WAJARKAH KONCO-KONCO (B)APA (A)NWAR (B)IN (I)BRAHIM menggunakan perkataan sebegitu menghina seorang hanya kerana keturunannya..? Beginikah teladan yang ditunjuk oleh parti yang kononya mahu memerintah?


Inilah perangai sebenar Pakatan Haram..Rakyat Malaysia, terutamanya kaum India patut tolak Pakatan khususnya PKR pada PRU depan..


Fikir-fikirkan lah...


Published with Blogger-droid v2.0.2

Reactions:

4 comments:

  1. laaa salah ker sebut keling????? Kalau bangsa cina tak kan nak kata komunis??kena kata cina kan...apa yang tersalah dalam sebutan tu? Bukan kah bperkataan itu wujud dalam kamus??? kalau betul nak pertahan pergilah pertahankan Interlok tu dulu noo...kalau dah keling nak kata apa lagi...

    ReplyDelete
  2. Anonymous,
    Dalam kamus mana ada sebut keling? Hanya kamus rasis pakatan.. Interlok tu dalam lama dipertahankan. ?sekarang ia akan dibuang dari sukatan plajaran.. Jadi jangan cakap tanpa fikir...

    ReplyDelete
  3. Bro I can agree with u.. But perluke u tulis mcm ni ((B)APA (A)NWAR (B)IN (I)BRAHIMY.. Even he is your enemy. Plz respect.. Cheers... B-) by-Parthiban Sam

    ReplyDelete
  4. apa kurang nya.. anuar tu pn darah keturunan keling gak.. keturunan mamak campuran.. jd knp nk bising pasai ketua pemuda p.pinang tu??!!!!! anuwar tu keturunan keling!!! keling kasta rendah sbb tu jenis keling kasta rendah mcm anuwar ni suka bolot harta, smpai jd jutawan woooo.....bnyak songlap smpai kena pecat dr umno

    ReplyDelete