Wednesday, September 5, 2012

[Foto] Kaum India Menyokong Kuat Adun Tenang & MP Labis @chuaty , Bukti Pilihan @NajibRazak tepat !!

Adakah kita masih ingat Adun Tenang yang menang lawan PAS , Cikgu Mala pada PRK Tenang tahun lepas ??

 Gambar dibawah adalah bukti beliau diterima masyarakat India di Tenang yang yakin dengan pemilihan DS Najib dan gembira dengan 'performance' ADUN UMNO itu...





ADUN TENANG dan Ahli Parlimen LABIS telah menghadiri satu upacara di kuil sri maha mariamman ladang Labis atas jemputan masyarakat India disitu. Apa yang menariknya semua hadirin rasa terharu dan bangga apabila ADUN dan MP mereka yang merupakan seorang Melayu dan Cina hormat pelawaan mereka dan datang. Bukti pilihan DS Najib memang tepat!!


Jadi nasihat kepada ADUN/MP yang lain, PRU13 biar DS Najib yang pilih..kalau tak dapat kerusi maksudnya ada orang yang lebih layak dari anda!!  

PM knows how to choose and who to know!

7 comments:

  1. KALAU ORANG MELAYU MASUK KUIL KAMU SEMUA BAGI HORMAT ITULAH INILAH TAPI BOLEHKAH ANDA MASUK KEDALAM SEBUAH MASJID??????
    ITULAH DIKATAKAN SEBAGAI KAKI JILAT..!!!!

    ReplyDelete
  2. Inilah dikatakan bengong..ramai wakil rakyat bukan Muslim pernah masuk ke masjid dgn syarat hormat tempat suci itu.Masjid negara pun benarkan org ramai kunjung .tak tau?

    ReplyDelete
  3. http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2010/08/bukan-islam-masuk-masjid-dulu-boleh.html

    http://pahangdaily.blogspot.com/2010/08/kontroversi-isu-ahli-parlimen-serdang.html

    Baca ini dulu bro....Inilah dikatakan..kera dihutan disusui, tapi anak sendiri mati kelaparan....Kalau kita masuk masjid salah..Kalau mereka masuk Kuil you orang menbangga banggakan..!!

    ReplyDelete
  4. Masuk masjid ada adatnya..bukan masuk tak tutup aurat..pasal tu ADUN DAP tu disalahakn..saya pernah masuk masjid negara..tak ada masalah pun??haha

    ReplyDelete
  5. masuk masjid negara siapa pun boleh tapi boleh masuk masjid lain ke? fikir-fikirkanlah....kalau masuk pun you dapat ke penghormatan yang diberikan diatas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh..kalau tutup aurat,tak bagi ceramah politik kenapa tidak? Org bukan Muslim diberi tempat untuk mandi di masjid dgn syarat jg kebersihan..

      Delete
  6. Oh ye ke..kalau macam itu ape macam dengan protest kepala lembu kat shah alam??? Jangan banyak cakap je..tunjukkan fakta...OK!!! Kerana hina nabi seorang india kena tahan..tapi Zakir diberi peluang untuk mengadakan ucapan dia....MAcam mana ini boleh berlaku??? And when did malaysia was declared a islamic country?? Who let it to be changed from sekular country to islamic country??? They won't let to do ceramah politic in masjid but you guys will let all happen in the temple...Even can let the FRU spray water canon and tear gas inside the batu caves compound..!!

    ReplyDelete