Thursday, August 9, 2012

MESTI BACA!! Pendedahan Surat Penyokong DAP kepada LGE !

Info dalam artikel ini diperolehi dari sumber yang bolhe dipercayai. Surat telah difaks oleh seorang penyokong DAP. Penulis menjemput mana-mana pihak yang mahu periksa ketulenan surat dibawah. Kalau ini dikatakan fitnah , sila saman atau buat laporan polis. Terima kasih.


Seperti yang dijangka , pertelingkahan di dalam DAP masih lagi hangat. Penulis menerima surat yang dilampirkan dalam artikel ini melalui sumber , seorang penyokong kuat DAP dari Perai , Pulau Pinang (nama dirahsiakan atas permintaan) . Sejumlah penyokong DAP yang tidak berpuas hati dengan Timbalan Ketua Menteri (II) , YB Prof P.Ramasamy ingin Ketua Menteri PP mengambil tindakan ke atas Ramasamy.

Penulis tak mahu explain panjang lebar content surat tu...korang baca je la...









Hahahaha....

Surat yang 'membelasah' Prof Ramasamy ini buat penulis terfikir , apakah ini komplot untuk menjatuhkan Ramasamy? Kalau ya , siapa dalangnya ??



Ada pula sumber mengatakan ini sememangnya kerja Adun Seri Delima , YB Rayer .. Ditambah sumber , bahawa beliau yang sebelum ini perang mulut dengan Timbalan Ketua Menteri (II) cuba mengaibkan Prof Rama dengan pelbagai cara. Ini salah satu daripadanya. Ada yang kata, Karpal Singh pun terlibat. Betul kah??
* Baca : sebelum ini YB Rayer pernah menghantar 'surat cinta' kepada YB Rama. 

Betul atau tidak, penulis tidak pasti.. Tapi melihat akan keadaan dan apa yang sedang berlaku dalam DAP , penulis semakin yakin ini apa yang dikatakan oleh sumber adalah betul.

Best sangatkah jawatan Timbalan Ketua Menteri tu , YB Rayer ??Hahaha...

FIKIR-FIKIRKANLAH ...

4 comments:

  1. Minta izin utk share ..tk..

    ReplyDelete
  2. nice work bro, very nice work...thumbs up for your effort..together we brings back BN to Penang, a better and fair political part for Malaysian. Keep it up bro.

    ReplyDelete
  3. Aku lihat Penang sebiji Macam Singapora...
    Tak Sadar sadar lagi ke?

    ReplyDelete