Saturday, March 17, 2012

'Hantu' muncul di Majis Makan Malam DAP??

                              Hantuuuuuuuuuuuuuuu!!!


Perkataan yang boleh menegakkan bulu roma kita. Berlagaklah berani mana sekali pun,kalau tengok hantu sudah pasti semuanya 'kecut'..bukan? =P

Penulis pasti ramai diantara pembaca-pembaca pernah melihat gambar-gambar kemunculan hantu yang selalunya berada di sudut 'Out of Focus'..Jadi penulis yang tertarik dengan gambar-gambar Jamuan Makan DAP yang dianjurkan untuk mengutip dana ( kononnya DAP tu miskin,ok..aku percaya!!  ) cuba mencari sudut sudut yang selalunya hantu muncul! Penulis tak mengharapkan Hantu Bonceng atau Hantu Dalam Botol Kicap... atleast kalau dapat tengok Teoh Beng Hock pun jadi la..=)
p/s : Mendiang kan ahli DAP ...

Tetapi apa yang penulis sedar,adalah KETIADAAN tiga 'hantu' dari TEAM A pada malam itu..

Pengerusi DAP Kebangsaan - YB Karpal Singh
Adun Seri Delima                 - YB RSN Rayer
Adun Bagan Dalam              - YB Thanasekaran



Seperti yang kita semua tahu, perselisihan God Father,Warlord antara Ramasamy dan Karpal menyebabkan perpecahan India DAP kepada dua kumpulan. Rayer yang merupakan penyokong kuat Karpal telah banyak kali 'menyerang' Ramasamy secara terbuka. Antara yang terbaru adalah penjelasan yang diminta oleh Rayer berkaitan Ramasamy dengan pengganas ---> (klik disini) . Berikut adalah pautan kepada kenyataan media Rayer yang lain menentang Ramasamy :

i) Rayer describes Ramasamy's statement as self-servient
ii) Rayer wants evidence from Ramasamy over misuse of power claim
iii) ‘Apologise or hell will break loose’

Akan tetapi, Ketua Team B , Lim Guan Eng  buat seolah-olah pekak ,tidak endah akan desakan Rayer. Karpal juga pernah mendesak DAP untuk mengambil tindakan terhadap Ramasamy ---> (klik disini) tetapi DAP dibawah Dinasti Lim tetap dengan pendirian bahawa Ramsamy tidak bersalah . Berikut adalah pautan kepada kenyataan media Karpal yang menentang Ramasamy :

i) Karpal warns Rama to behave
ii) DAP’s Karpal Singh tells Ramasamy to quit as Penang dep CM II

Jadi Team A yang tidak berpuas hati dengan Lim yang berjaya membonekakan Ramasamy boikot Majlis Makan Malam anjuran DAP Pulau Pinang beberapa hari yang lalu. Perkara ini disahkan oleh seorang kawan baik, juga AJK DAP dun Bagan Dalam. Jadi ini bukan kebetulan atau fitnah..!








Gua tala tipu..memang Karpal,Rayer dan Thanasekaran boikot Lim Guan Eng dan gengnya!! Tak pelik ke bila ,Mat Sabu ada..Nurul Izzah ada..Lim Kit Siang (Penasihat DAP) pun ada tapi Presiden DAP tak ada?
Perlukah kaum India sokong parti yang kucar-kacir macam ini?



FIKIR-FIKIRKANLAH!!


2 comments:

  1. 'atleast kalau dapat tengok Teoh Beng Hock pun jadi la..=)'

    you bloody arsehole! mocking a person who is already dead?! One day you will know the pain!! Son of a bitch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That’s all??LOL…cheap Pakatan supporter…

      Delete