Saturday, September 17, 2011

KANTOI! Ekslusif 18 SX - Rakaman CCTV Berwarna Dato Seri Anwar Ibrahim Di Ampang Apartment

Berikut diambil dari blog rakan penulis , PapaGomo

Aksi Seks Dato Seri Anwar Ibrahim yang telah disahkan SAH 100% tulen oleh pakar Forensik luar negara dan dalam negara mengakibatkan kemarahan buat para penyokong Anwar Ibrahim. bermacam macam reaksi dari mereka yang mana Anwar Ibrahim sendiri menafikan bahawa beliau adalah pelaku dalam Video Seks tersebut.

Bersumpah beliau enggan walaupun Dato Eskay dengan berani bersama Tan Sri Rahim Thamby Chik serta Dato Shuib Lazim mengangkat sumpah lakhnat dalam Masjid beberapa bulan yang lepas.

Para penyokong Anwar Ibrahim menyatakan bahawa bukan Anwar Ibrahim yang melakonkan aksi seks bersama Pelacur China tersebut. Malah dikatakan bahawa rakaman hitam putih dalam video tidak jelas menunjukkan lelaki tersebut Anwar Ibrahim. Paling malang bila mereka mendakwa bahawa lelaki mirip Anwar Ibrahim yang beraksi dalam video Seks tersebut.

Bagaimana dengan Video dibawah ini? Mari kita lihat:

 


Rakaman yang mana dirakam oleh CCTV dengan warna jelas dan muka Anwar Ibrahim juga jelas kelihatan. Waktu rakaman juga selari dengan apa yang dilakukan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim bersama pelacur China tersebut.

Waktu yang dicatatkan dalam video Seks tersebut adalah seiringan dengan rakaman CCTV yang menunjukkan Anwar Ibrahim masuk kedalam Lif dan kemudian keluar dari Lif. Malah sebelum ini juga kita semua telah didedahkan dengan kehilangan Dato Seri Anwar Ibrahim dalam Twiyter dan Facebook waktu hubungan Seks tersebut berjalan.



Penulis tidak mahu mengulas panjang dalam isu ini kerana apa yang penulis pinta dari Anwar Ibrahim sendiri adalah MELETAKKAN JAWATAN sebagai ahli Parlimen Permatang Pauh dan juga MELETAKKAN JAWATAN dalam sebarang posisi yang dipegang beliau dalam Politik Pakatan Rakyat.

Adalah tidak bermoral sama sekali beliau Dato Seri Anwar Ibrahim yang mana seorang Melayu dan Islam masih memegang jawatan sebagai ahli parlimen kepada rakyat dengan sikap moral yang terok diatas bukti bukti yang mana menunjukkan beliau Melanggan pelacur dan melakukan hubungan Seks.

Chua Soi Lek MCA meletakkan jawatan selaku Ahli Parlimen dan pilihanraya 2008 beliau tidak bertanding kerana faktor Moral yang mana beliau rasakan adalah tidak layak beliau mewakili rakyat dikawasan beliau kerana terdedahnya Skandal Video Seks beliau bersama teman wanita.

Jika Anwar Ibrahim masih lagi menafikan bahawa beliau pelaku dalam Video seks tersebut adalah diminta agar beliau melakukan tindakan SAMAN ke atas dato Eskay dengan seberapa segera.

Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang hebat dan sudah tentu segala Aib yang didedahkan dalam video seks tersebut mencemar reputasinya sebagai ahli Politik dan pemimpin kepada sebilangan rakyat Malaysia. Tindakan SAMAN ke atas Dato Eskay perlu dilakukan dalam hal ini memandangkan sudah berbulan lamanya Dato Seri Anwar Ibrahim masih enggan MENYAMAN beliau.

Dato Seri Anwar Ibrahim juga adalah dinasihatkan untuk membuat laporan POLIS keatas Blog Blog yang mengeluarkan video Seks beliau dan telah menuduh beliau bagi memastikan siasatan lanjut dapat dijalankan. Adalah tidak masuk akal jika Anwar Ibrahim terus terusan berdiam diri tampa melakukan hal ini kerana Imej beliau semakin tercemar dengan lakonan Seks bersama Pelacur China sepertimana dalam Video diatas.

Jika kesemua diatas masih lagi enggan dilakukan beliau Dato Seri Anwar Bin Ibrahim maka laporan Polis akan dibuat bagi menyiasat LAPORAN PALSU yang telah beliau Anwar Ibrahim lakukan dalam isu Video Seks ini.

Dan menjadi tanggungjawap buat Anwar Ibrahim kelak memberikan kerjasama sepenuhnya kepada pihak Polis dalam siasatan laporan Polis yang dibuat beliau keatas video Seks yang tersebar.
Buat rakyat Malaysia adalah diminta agar anda bertanyakan kepada beliau Dato Seri Anwar Ibrahim mengapa beliau bersama Dato Eskay jalan seiringan Keluar dan masuk LIF sepertimana dalam Video diatas.

Dan jangan lah Anwar Ibrahim lupa dengan apa yang turut terkandung dalam video diatas yang mana telah tertera dan digambarkan satu lagi Klip Video nya pada tanggal : 



Bukan niat kami nak mengaibkan Dato Seri Anwar Ibrahim diatas pemdedahan video Seks beliau. Namun menjadi kewajipan kami sebagai Rakyat Malaysia menyedarkan rakyat yang lain agar menolak pemimpin yang akan menghancurkan negara jika beliau terus diagung agungkan sebagai Perdana Menteri.

Kita tidak mahu seorang Pemimpin Rakyat yang mempunyai masaalah Moral dan Ahlak yang teruk sebagai panduan. Dan kita tidak mahu Malaysia ini dilanda musibat bila terus mengangkat Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai Pemimpin Dunia Islam sedangkan beliau lebih Jelek dan Kotor dari Bill Clinton yang meletakkan jawatan selaku Presiden US.


Apakah Patut Kita mengeluarkan pula Rakaman
Seks Dato Seri Anwar Ibrahim Diatas ini?

Psssttt..... Anwar Ibrahim nak kata apa? Muka macam saya tapi perut bukan saya?

0 comments:

Post a Comment